Nasi uczniowie w Hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi

27 listopada 2024 r. trzynaścioro uczniów klasy czwartej technikum hotelarskiego, pod opieką nauczyciela przedmiotów hotelarskich, p. Beaty Miłkowskiej-Andrzejczak, pojechało do Hotelu DoubleTree By Hilton, aby wziąć udział w Dniu Kariery.
Pobyt w hotelu rozpoczął się od spotkania z dyrektorem generalnym w sali balowej, który opowiedział o historii powstania i rozwoju marki DoubleTree by Hilton i sieci Hilton Worldwide
i poczęstował wszystkich uczestników firmowym ciasteczkiem DoubleTree. Przedstawił też kierowników poszczególnych działów hotelu, którzy przygotowali dla uczniów zajęcia warsztatowe:
– Warsztat Sales & Marketing – podczas tego warsztatu uczniowie zaczerpnęli wiedzy na temat funkcjonowania działu sprzedaży i marketingu.
– Warsztat Food & Beverage – podczas czasu spędzonego z menadżerami działu uczniowie dowiedzieli się o standardach panujących w restauracji barze oraz wynieśli wiedzę realizacjach eventowych w hotelu i o przygotowaniach do konferencji i bankietów.
– Warsztat Revenue Managment – na zajęciach z revenue uczniowie dowiedzieli się o planowaniu cen, zarządzaniu przychodami, wskaźnikach w hotelarstwie i poznali narzędzia niezbędne w pracy w dziale rezerwacji.
– Warsztat Obsługi Gościa – podczas tego warsztatu zaprezentowano recepcję hotelową, zapoznano uczniów ze standardami obsługi w hotelu, z programem lojalnościowym marki Hilton, procedurą zameldowania i wymeldowania.
– Warsztat Działu Utrzymania Czystości – tu uczniowie poznali techniki sprzątania pokoi hotelowych, dowiedzieli się na czym polega kontrola czystości w hotelu kategorii 4*.
W ramach zajęć praktycznych przygotowali pokój na przyjazd gościa.
– Warsztat przygotowania do pracy w hotelu – na tym spotkaniu uczniowie dowiedzieli się, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej w hotelu, jak wygląda pierwszy dzień w pracy. Ponadto prowadzący warsztat opowiedzieli o kulturze korporacyjnej oraz savoir vivre w biznesie.
Dzięki warsztatom uczniowie mięli okazję lepiej poznać obiekt i pracę w poszczególnych działach hotelu.
W przerwach między warsztatami uczestnicy mogli skorzystać z bufetu z zimnymi i ciepłymi napojami.
Po warsztatach jeszcze raz wszyscy spotkali się na sali balowej z dyrektorem generalnym i kierownictwem działów w celu podsumowania wydarzenia i wręczenia nagród, w formie voucherów na śniadanie dla dwóch osób, najaktywniejszym uczestnikom.